עיצוב לוגו
לוגו הוא אלמנט גרפי שנוצר במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל, ארגון, חברה או מוצר) ולהיות מזוהה עימו בתודעת הקהל הרחב או גורם אחר. ברוב המקרים ב-עיצוב לוגו, ילווה הלוגו במלל. לעתים, ישולב המלל כחלק מהאלמנט הגרפי ולעתים הלוגו יכיל טקסט בלבד, ללא אובייקט גרפי נלווה. הלוגו מופיע על נייר המכתבים של הארגון, על המוצרים השיווקיים שלו, על המבנים שבהם הוא שוכן ובמקומות נוספים שבהם יש לזהות את הארגון. לעתים מחליט הארגון לשנות את הלוגו שלו, כחלק משינוי נרחב יותר שעובר הארגון או במסגרת מהלך לרענון התדמית הגראפית של הארגון או מיתוג מחדש. שינוי זה כרוך לעתים בעיצוב מחדש של כלל הכלים השיווקיים כגון: ניירת משרדית, אריזות מוצרים וכדומה, שעליהם מודפס הלוגו וכן בפעולת מיתוג שתחדיר עיצוב לוגו חדש לתודעת הלקוחות. הארט דיירקטור בפרופוזה הוא זה שאחראי לעיצוב לוגו ותפקידו להעביר באופן חדשני את המסר העיקרי של החברה או הארגון אשר יקדם את התדמית הגראפית של החברה. מעצב הלוגו אוסף בתחילה מידע אשר מסופק לו על ידי הלקוחות והעובדים בחברה ומשתמש ביצירתיות בשילוב עם אסטרטגיה שיווקית כדי למצוא תדמית גראפית מתאימה אשר תשמש את החברה ותסמל את המסר אותו היא מנסה להעביר.